Despre Noi

Principii

Principiile care definesc acțiunile și deciziile echipei Brilla, sunt clare pentru fiecare membru al colectivului nostru: pasiunea de a rezolva provocări, spiritul inovator și focusul pe satisfacția clienților, acestea fiind totodată forțele motrice ale creșterii noastre continue.

Viziune

Ne propunem în mod fundamental să căutăm neîncetat parteneri în domeniul cercetării, dezvoltării și producției de produse chimice destinate casei, industriei, meșteșugurilor si altor sectoare.

Priorități

Calitatea reprezintă, de asemenea, o prioritate esențială, ne propunem să oferim clienților noștri produse chimice caracterizate prin standarde înalte, subliniind angajamentul nostru față de excelență. Portofoliul Brilla România cuprinde următoarele categorii de produse: *Produse de curățenie și întreținere pentru casă și afacerea fiecărui client: *Soluții și detergenți pentru suprafețe diverse: pardoseală, geam/sticlă, lemn/mobilier, zona de baie/obiecte sanitare, zona de bucătărie/aparatură electrocasnică, soluții pentru desfundat și pentru întreținere țevi și canalizări. *Soluții și detergenți pentru spălarea și întreținerea țesăturilor și a rufelor: detergent rufe, balsam rufe, soluții pentru scos pete, soluții pentru țesături pe bază de amoniac. *Dezinfectanți avizați: produse Eco, produse profesionale, detergenți profesionali și industriali pentru HoReCa. *Produse de nișă, cum ar fi: bioactivatori și soluții pentru curățare, întreținere și miros pentru fose septice și canalizări. *Articole și accesorii pentru menaj – uz casnic și industrial.

Istoric

Istoricului și tradiția noastră in comerțul offline, asociate brandului nostru, reflectă dedicația noastră față de clienți în oferirea de produse întotdeauna eficiente și durabile, evidențiind loialitatea față de principiile care ne ghidează munca, concepte pe care vrem să le transpunem și in mediul online. Importator și distribuitor al brandului italian Chemical Roadmaster Italia S.R.L, cu o experiență de peste 23 ani în comerțul tradițional pe piața de retail a rețelelor naționale. Fondată în anul 2002, având ca principal obiect de activitate comerțul cu amănuntul, din anul 2020, am adăugat ca și activitate și distribuția primului brand din import, exclusiv pe piața din România, din categoria FMCG (produse de curățenie, întreținere, cosmetice, menaj, accesorii pentru casă, bricolaj, odorizare, încălzire). În prezent, vizibilitatea în comerțul online, dar și în zona de consumator final, face ca Brilla România să-și mărească portofoliul existent periodic, cu produse care acoperă diverse nevoi și oferă soluții în diverse domenii.